2012. április 28., szombat

LEÁRAZTAM! Monitor_ IBM Thinkvision L150 - Jelenlegi ára: 17 000 Ft

LEÁRAZTAM!   Eladó egy IBM ThinkVision L150 15"-os monitor.
A termék karc, pixel és sérülés mentes!
A termékre 1, az-az egy hónap garanciát vállalok rendeltetésszerű használat mellett!
Szándékos vagy véletlenszerű rongálódásra nincs garancia!
Nem cserélek más termékre, és nem áll módomban beszámítani semmit!
Ha kérdésed van, kérdezz, nehabozz (nem vagy te mosógép), megpróbálok válaszolni!
Fontos: Olvasd el a "szállítási és garanciális feltételeket" !
A képeket kölcsönvettem,   de az eladó monitor is ilyen.
Licittörlés és visszavásárlás nincs, mondván hogy,   "anyám én nem ezt a lovat akartam"!
Csak akkor licitálj, ha elolvastál és megértettél mindent!


Jelenlegi ára: 17 000 Ft

Az aukció vége: 2012-03-17 00:33
. LEÁRAZTAM! Monitor_ IBM Thinkvision L150 - Jelenlegi ára: 17 000 Ft